środa, 2 maja 2012

Lanterns in Prague

Majówkę spędzam w Czechach. Piękna pogoda i piękne widoki. Dzisiaj miałam okazję przyjrzeć się bliżej Staremu Miastu w Pradze. Byłam już tam kilka lat temu, ale ze względu na ograniczony czas wszystko oglądałam bardzo powierzchownie.

Szczególnie zachwyciły mnie.... latarnie uliczne i przepiękne kamienice, których jest chyba więcej niż w Warszawie i Paryżu razem wziętych. Same latarnie fotografowałam w ciągu dnia - myślę jednak, że najlepszy efekt jest wieczorem gdy świecą. Wykonane najczęściej z kutego żelaza, w odcieniach zieleni, czerni a nawet złota stanowią idealną oprawę Starego Miasta.









Zdjęcia: materiały własne

1 komentarz:

  1. Mnie też zachwyciły te latarnie, każda z nich to małe dzieło sztuki. Nie pomyslalem o tym, że ktoś inny napisze o nich artykuł :)

    OdpowiedzUsuń