poniedziałek, 12 grudnia 2011

Holiday Windows - Bergdorf Goodman

Czy warto jest inwestować w dobrego visual merchandisera, który swoją wizją zaczaruje klienta i dodatkowo wzmocni przekaz marki ? Czy witryna sklepowa jest ważna ? Siła ich przekazu jest bardzo widoczna w zagranicznych sklepach,  u nas marki zaczynają przykładać coraz większą wagę do wystaw sklepowych - jednak wciąż nam daleko do takich domów towarowych jak np:  luksusowy Bergdorf Goodman w Nowym Jorku. Główna zasada visual merchandisingu jaką jest zwrócenie uwagi Klienta i zachęcenie go do wejścia jest realizowana tam na piątkę z plusem. David Hoey - dyrektor odpowiedzialny za wizualną prezentację witryn sklepowych już po raz piętnasty zaprezentował niesamowitą aranżację. Tegorocznym tematem instalacji jest "Karnawał zwierząt" obecnych na każdej wystawie.


Pięć różnych, niesamowitych, wizjonerskich historii opowiedzianych przez każdą z witryn zaskakuje, szokuje i zastanawia. Świąteczne dekoracje zabierają nas przez morskie otchłanie, po tropikalne i lodowcowe klimaty.  Wszystkie dokładnie przemyślane i wykonane z największą precyzją.



Ponad 300 rodzajów papieru, mosiądz, cyrkonie, mozaika, kamienie czy cekiny to tylko niektóre z materiałów wykorzystanych do stworzenia tego niesamowitego dzieła.  Estetyczne, luksusowe i bardzo magiczne to cechy wyróżniające witryny przygotowywane przez Davida Hoeya.



Nie miałam okazji zobaczyć tych przepięknych witryn na żywo - jednak już same zdjęcia robią niezwykłe wrażenie.
Zachęcam do obejrzenia poprzednich propozycji wystaw sklepowych u Bergmana Goodmana - każda jest czarodziejska i wyjątkowa. Patrząc na niektóre z nich można poczuć się jak w jednej z baśni Andersena lub opowieści Dickensa.

Podziwiam i jednocześnie poszukuję polskich witryn, które chociaż w małym stopniu przeniosą mnie w zaczarowany świat.




Zdjęcia: Ricky Zehavi

2 komentarze:

  1. Nie chce się wierzyć, że to prawdziwa wystawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kelly - jak oglądam ich witryny zawsze mam wrażenie, że przenoszę się w inny wymiar ;-))

    OdpowiedzUsuń