czwartek, 23 lutego 2012

Changes - time for Fashion Split Personality

                           Wspominałam już o planowanym liftingu - dzisiaj czas na odsłonę.




to nazwa i strona mojego nowego bloga o modzie. Postanowiłam oddzielić modę od designu - na blogu Fashion Split Personality będę pisała o wszystkim co związane z modą kobiecą, dziecięcą a może i w przyszłości męską. Znajdziecie tam inspiracje modowe, propozycje zakupowe, recenzje książek i filmów związanych z modą.

GlamStylist pozostanie blogiem strickte mówiącym o designie, sztuce i stylu życia. Myślę o rozszerzeniu zakładek na menu głównym i nie zarzekam się, że tutaj również nie wystąpi zmiana w nazwie i szacie graficznej ;-))

Nie miałam możliwości zrobienia tego procesu na aktualnym szablonie - dlatego bardzo proszę wszystkich o polubienie Fashion Split Personality. To będzie taki test lojalności dla moich fanów ;-)

Mam nadzieję, że nowa forma oraz nazwa spodoba się obecnym i nowym czytelnikom oraz obserwatorom !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz