czwartek, 14 lipca 2011

Wyjątkowe miejsce - WODNA WIEŻA

Jakiś czas temu miałam możliwość odwiedzić miejsce, które zrobiło na mnie ogromne wrażenie.
Wodna wieża w Pszczynie, woj. śląskie to miejsce które trzeba koniecznie zobaczyć !
Wysoka na ponad 40 metrów wysokości. Wnętrze jak z futurystycznej powieści Juliusza Verne'a.
Widok z jej szczytu - niesamowite i bezcenne ;-)

Wieża to efekt wielkiej fascynacji właścicieli nurtem steampunk, który swoje korzenie ma w XIX-wiecznej powieści naukowej. Uosabia to wszystko, o czym marzył choćby Juliusz Verne. Wszystkie detale zostały wymyślone przez mojego właściciela, który je narysował i pokazał projektantom.
Ciekawym jest również fakt, iż samo miejsce nawiązuje do pierwotnego charakteru wieży powstałej w latach 1927-28.

Oprócz stylizacji mody zajmuję się również stylizacją wnętrz i wszędzie gdzie się znajduję zwracam uwagę na różne detale, pomysły i rozwiązania.
Muszę przyznać, że Wodna wieża to miejsce w którym wszystko jest perfekcyjnie przemyślane, jeden detal pasuje do drugiego. Do tego jakość wykonania i pomysł - zasługują na duże brawa, a nawet owacje :-)

Poniżej prezentuję kilka wnętrz, na jednym ze mną w tle :-)

                                 Ta wygląda z zewnątrz





                 Niezwykła winda, po lewej wejście do restauracji. (fot. Bartłomiej Barczyk)


          Ja jestem tutaj "dodatkiem" ;-) zwróćcie proszę uwagę przede wszystkim na lampę....


            "Królestwo" kelnerów i barmanów :-)
   Futurystyczne fotele i sufity, których nie można nie zauważyć. (fot. Bartłomiej Barczyk)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz