środa, 31 lipca 2013

Maison Martin Margiela concuers Japan

Azja - odległy kontynent przez wielu jeszcze nie odkryty staje się poważnym graczem w branży modowej. Coraz więcej marek zaczyna dostrzegać i doceniać potencjał rynku azjatyckiego. Pojawiające się luksusowe butiki stały się standardem, którego oczekują wymagający Klienci. A takimi z pewnością są mieszkańcy Chin czy Japonii. Moda jest im coraz bliższa, a zasobne portfele pozwalają na zakupowe szaleństwo częściej niż nam by się marzyło.

Możliwość rozwoju marki, a przede wszystkim zwiększenia sprzedaży w Azji zauważył również belgijski projektant mody Maison Martin Margiela. To marka, której nie trzeba przedstawiać - jej obecność na rynku jest wyraźna już od lat 80-tych, a oryginalne formy i materiały towarzyszą każdej prezentowanej kolekcji.


Przez najbliższy rok we wnętrzach tokijskiego sklepu będzie można zakupić nie tylko ubrania z jego metką, ale też wyjątkowe akcesoria, meble oraz inne przedmioty użytku domowego. Wnętrza sklepu i jego aranżacja idealnie komponują się z oczywistym stylem projektanta. Połysk lub mat, stonowana kolorystyka i formy doskonale prezentujące produkty Margieli.





Przykład ten pokazuje jak "towarzystwo" w którym znajdują się produkty może dodatkowo spotęgować w nas poczucie luksusu.Do tych składników dodałabym jeszcze profesjonalną obsługę i przepis na idealny sklep gotowy :-)


Zdjęcia: materiały prasowe marki

2 komentarze:

  1. Ok, przyznaję - nie myślę o ubraniach, bo wnętrze po prostu mnie powaliło. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Margiela jest genialny z tymi wnętrzami. No po prostu geniusz, ja bym mogła wejść do tego sklepu i nigdy nie wychodzić. A najchętniej bym zamieszkała!!!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    yntbqtbq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń