sobota, 31 marca 2012

Interior design - inspirations

Publikacji dotyczących designu i aranżacji wnętrz w swojej bibliotece mam podobną ilość co tych o modzie. Niektóre zajmują zdecydowanie więcej miejsca na półce i mają naprawdę duże gabaryty...
Książkę o której chcę napisać powinnam nazwać raczej albumem, ponieważ w większości znajdziemy tam zdjęcia, piękne zdjęcia !


"Interior design-inspirations" to propozycje wnętrz dla każdego - zarówno fan minimalistyki, stylu prowansalskiego czy eklektyzmu będzie mógł zainspirować się przedstawionymi propozycjami.
Gotowe rozwiązania aranżacji łazienki, sypialni czy holu będą pomocne w urządzaniu pojedynczego pomieszczenia, całego mieszkania, biura lub domu. Ponad 700 stron i prawie tyle samo zdjęć - powinno zadowolić nawet najbardziej wybrednych i niezdecydowanych ;-)







Zdjęcia: materiały własne

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie albumy i nienawidzę jednocześnie - uwielbiam, bo zdjęcia (i same aranżacje!) są piękne i czuję zaspokojenie estetycznych potrzeb ;) Z drugiej strony - wiem, że taki efekt, który mi się podoba, u mnie jest nie do osiągnięcia (zbyt mała przestrzeń i nakład finansów ;) ), nie mówiąc już o tym, że ZAWSZE zastanawia mnie...gdzie ci ludzie trzymają rzeczy? Takie ubogie w meble wnętrza wyglądają wspaniale, ale biorąc pod uwagę ilość moich szaf i problem z upchaniem wszystkiego w jakiś rozsądny sposób, a taki brak... to chyba kwestia nie do rozwiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kelly - czasami zmiana jednego detalu lub jego dodanie może być namiastką pięknego wnętrza. Ja ostatnio wpadłam na pomysł zakupienia kilku masek w weneckim stylu i powieszenia ich na ścianie w sypialni. Efekt - lepszy niż myślałam !

    OdpowiedzUsuń